Dades Generals

Objetius

• Aquest curs interdisciplinari té com a objectiu l'exposar els fonaments epistemològics, els mètodes i les tècniques de treball en les ciències mitjançant l'exposició de les principals qüestions sobre la formació del coneixement científic i la seua difusió, els procediments de l'heurística documental, el procés de recerca científica, l'escriptura i la redacció de textos científics, i els procediments i els mitjans de mesura de l'impacte de la qualitat científica, així com la problemàtica relacionada amb l'ètica dels processos editorials i de divulgació científica.

Dirigit a

• Egressats de les diferents carreres o graus vinculats amb les Ciències Socials i les Humanitats d'Espanya i Amèrica Llatina, principalment.

Modalitat

En línia

Calendari del Curs

Per determinar.

• Consta de 10 crèdits ECTS, unes 100 hores de docència aproximadament.

Preu del Curs

100 €

• Important: en el preu no s'inclou el cost del certificat oficial. El certificat se sol·licita una vegada aprovat el Curs a la Universitat d'Alacant des d'UACloud CV i serà l'establit per la llei de taxes de la Generalitat Valenciana.
  • El pagament del curs ha d'abonar-se en el termini de deu dies des de la formalització de la matrícula i tindràs disponible el rebut al teu campus virtual una vegada t'hagis matriculat.

Curs d'Especialització d'Iniciació a la Investigació