Notícies - Notícies publicades en Març, 2017

Notícies publicades en Març, 2017
  • Dijous, 23
  • Javier Vidal en O. Entreríos

Relacions amb la Universitat d'Entreríos (Argentina)

El Secretari de l'Institut, Javier Vidal Olivares juntament amb el degà i responsables de Recerca, Postgrau i Relacions Institucionals de la Facultat d'Economia de la Universitat d'Entreríos (Argentina), han mantingut una reunió de treball a Buenos Aires per a concretar acords de col·laboració en recerca i docència entre ambdues institucions.

• Divendres, 10
  • Guillermo Bernabeu

Guillermo Bernabeu acreditat professor de l'EOI

El professor Guillermo Bernabeu Pastor, membre de l'Institut Universitari d'Estudis Socials d'Amèrica Llatina, ha sigut acreditat com a professor de l'Escola d'Organització Industrial (EOI), on imparteix el Mòdul 4 del Màster en Planificació i Gestió de l'Ensenyament: Disseny Curricular (en línia).

• Dimecres, 8
  • Professors d'UES

Visita de professors de la Universitat d'El Salvador

Els professors de la Universitat d'El Salvador, Janet Bulnes, Coordinadora de la Secretaria de Relacions Nacionals i Internacionals i Deysi Renderos, de la Facultat de Ciències Econòmiques, al costat de Galileu Romero, Gestor d'Investigació, han visitat avui les instal·lacions del nostre Institut, i han mantingut reunions per a portar avant acords de divers tipus per a impulsar la nostra col·laboració en matèria de docència i investigació, així com en altres àmbits acadèmics.