Notícies - Notícies publicades en Març, 2018

• Dimarts, 27

III Seminari Internacional sobre Innovació Territorial i Emprenedoria

Agenda Videostraming

L'adreça per a conectarse: - 19/04/2018 de 09:30 a 14:30 hores                                                     -  19/04/2018 de 16:00 a 21:30 hores                                                          - 20/04/2018 de 09:30 a 14:30 hores

Dies: 19 i 20 d'abril de 2018

Lloc: Saló d'Actes de l'edifici Germà Bernàcer (localització ací)

L'Institut d'Estudis Socials d'Amèrica Llatina (IUESAL) col·labora amb l'organització juntament amb el Departament de Geografia Humana del III SEMINARI INTERNACIONAL SOBRE INNOVACIÓ TERRITORIAL I EMPRENEDORIA. POLÍTIQUES DE DESENVOLUPAMENT RURAL, DESPOBLAMENT I ACTIVITATS PRODUCTIVES. REPTES I DESAFIAMENTS, la coordinació dels quals és a càrrec del professor i membre del IUESAL, Antonio Martínez Puche i Alberto Lorente Saiz, del Col·legi de Geògrafs de CV.

Si estàs interessat o interessada, has de preinscribirte i matricular-te del 26 de març al 18 d'abril, tots dos inclusivament, en el següent enllaç

La Secretària del IUESAL procedirà a revisar les sol·licituds de preinscripció i anirà validant-les per ordre cronològic, prioritzant a les persones que pertanyen a la Universitat d'Alacant. Una vegada confirmada l'admissió de la preinscripció, recibéis un correu electrònic amb les dates de matrícula que us hem assignat.

Per a fer la matrícula s'ha d'accedir a l'UACLOUD/Campus Virtual de la Universitat d'Alacant amb la següent identificació d'usuari:

• Si ja eres alumna o alumne de la Universitat d'Alacant, utilitza les dades que tens com a alumne/a per a accedir a l'UACLOUD/Campus Virtual.
    • Si no eres alumne/a, les dades d'accés a l'UACLOUD t'arribaran  en el correu electrònic que introduir en el formulari de preinscripció.  Aquest compte de correu és totalment gratuït i per a conèixer el funcionamento es recomana visitar aquesta  web .

En el termini de 5 dies des de la formalització de la  matrícula, s'ha de presentar en la Secretària de l'institut (edifici Polivalent III) la següent documentació original :

- DNI

• Dimecres, 21
  • Signa conveni UA-TdeA

Visita del Tecnològic d'Antioquia (TdeA-Medellín) al IUESAL

El dimarts 20 de març hem rebut la visita del rector del Tecnològic d'Antioquia (TdeA), Lorenzo Portocarrero, al costat de la directora d'internacionalització, Carolina Franco Arroyave al IUESAL. S'ha signat un conveni de col·laboració entre ambdues institucions centrat en l'àmbit de la docència, la recerca i les activitats culturals. L'acord ha sigut rubricat pel rector de la UA, Manuel Palomar i el rector del Tecnològic d'Antioquia, Lorenzo Portocarrero.

El conveni permet a la Universitat d'Alacant reforçar la seua presència a Llatinoamèrica a través de diferents acords que ja ha subscrit. En concret, l'acord que s'ha segellat aquest dimarts amb la universitat colombiana preveu l'intercanvi d'investigadors, personal docent i estudiants, així com la creació de titulacions conjuntes, diplomatures o màsters. També arreplega la possibilitat de realitzar de projectes de recerca, activitats docents coordinades.