Notícies - Notícies publicades en Novembre, 2019

Notícies publicades en Novembre, 2019
  • Dimarts, 19
  • Logo IUESAL blau v

Conferencia "Educació en Valors i Cultura de Paz"

El dimecres dia 20 de novembre tindrà lloc, a les 10.00 hores en la Sala d'actes de la Facultat d'Educació, la conferència sobre "Educació en Valors i Cultura de Pau", per part dels professors del Tecnològic d'Antioquia-IU de Medellín i doctorands del Programa de Doctorat en Humanitats i Ciències Socials a Amèrica Llatina de l'IUESAL: Andrés Muñoz Londoño, Ana María Serrano Ávila i Alejandro Sierra Urrego.
  • Divendres, 8

Calendari d'Activitats Específiques Obligatòries del PD

Aquestes activitats es realitzaran tant de manera presencial com a en línia.

• Dijous, 7

Convocatòria de Pràctiques Extracurriculars en IUESAL 2019

S'ha publicat en el BOUA la Convocatòria per a la realització d'unes pràctiques extracurriculares becades en l'Institut Universitari d'Estudis Socials d'Amèrica Llatina de la UA.

Consulta les bases i si t'interesa, presenta la teua sol·licitud a través de l'E-administració en UACloud (E-Administració>Tràmits>Generals>Instància genèrica), tens de termini fins al dia 13 de novembre de 2019.

Pots consultar l'estat de la convocatòria ací.

• Dimarts, 5
  • Logo IUESAL blau v

SEMINARI DE COOPERATIVISME I DESENVOLUPAMENT RURAL «EL COOPERATIVISME ESPAÑOL ENTRE LA UNIÓ EUROPEA I LLATINOAMÈRICA»

Dia: 12 de novembre de 2019

Lloc: Aula 8 de l'Edif. Polivalent III (localització ací)

L'Institut d'Estudis Socials d'Amèrica Llatina (IUESAL) col·labora en el "I SEMINARI DE COOPERATIVISME I DESENVOLUPAMENT RURAL", juntament amb el Departament de Geografia Humana i el Grup de Recerca COODRESUEL, on intervindran José Antonio Rico, President del Comitè d'Agricultura Ecològica de la Comunitat Valenciana (CAECV) i agricultor, juntament amb Ana María Lladosa Hernández, Enginyera Agrònoma, doctora en Economia Agroalimentària i del Medi ambient, i Esteban Soler, Doctor Enginyer Agrònom i responsable de R+D+i de la Cooperativa de Callosa´d en Sarrià (Alacant).

• Cartell Cooperativisme 2019

XIV Curs Internacional de Cooperativisme, Desenvolupament Rural i Medi ambient

Dies: 4, 5 i 6 de novembre de 2019

Lloc: Saló d'Actes. Edifici Germà Bernàcer

2 crèdits ECTS

L'Institut d'Estudis Socials d'Amèrica Llatina (IUESAL) col·labora amb el "XIV Curs Internacional de Cooperativisme, Desenvolupament Rural i Medi ambient", l'adreça del qual és a càrrec del professor i membre del IUESAL, José Daniel Gómez López.

• Cicle taules redones sobre política europea de veïnatge en el Mediterrani

Cicle de Taules Redones LA POLÍTICA EUROPEA DE VEÏNATGE EN EL MEDITERRANI

Dies: 29-31 d'octubre, 5 i 7 de novembre de 2019

Lloc: Saló de Graus: Rector Ramón Martín Mateo i Sala de Judicis de Facultat de Dret

L'Institut d'Estudis Socials d'Amèrica Llatina (IUESAL) col·labora amb el Centre Interuniversitari d'Estudis Europeus (CIEE) de l'àrea de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals de la Facultat de Dret en el "Cicle de Taules Redones La Política Europea de Veïnatge en el Mediterrani", la direcció del qual és a càrrec del professor i membre del IUESAL, Jaume Ferrer Lloret i col·laboren Millán Requena Casanova i Jorge Urbaneja Cillán també membres del IUESAL.

Per a informació i certificats d'assistència:

Secretaria administrativa: Cecilia Abad Tomás cecilia.abad@ua.es
    Tfno: 965 90 3400 Ext. 3206