Notícies - Notícies publicades en Març, 2020

• Divendres, 27
  • ARS-AVI

LA LLUITA CONTRA EL COVID-19

La Unitat Científica d'Innovació Empresarial "ARS INNOVATIO", finançada per l'Agència Valenciana de la Innovació (AVI) i integrada en la Universidad d'Alacant (UA), treballen en el projecte "Ozonoware". Aquest projecte té com a objectiu combatre el virus causant de la malaltia COVID-19 mitjançant una màscara que desinfecta l'aire que exhalen els pacients, segons explica el Director de l'UCIE, el Dr. Juan Manuel García Chamizo i els membres de la mateixa Dr. Javier Ferrández Pastor i la Dra. Loreto Maciá Soler, tots membres de l'institut.

#TotsJuntsPodrem

• Dimarts, 17
  • Logo IUESAL blau v

SUSPENSIÓ DE L'ACTIVITAT ADMINISTRATIVA PRESENCIAL

De conformitat amb el que estableix la disposició addicional tercera del RD 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, aquest Institut Universitari d'Investigació a partir del 16 de març realitzarà tota la seua activitat de forma no presencial, per la qual cosa qualsevol comunicació o sol·licitud es realitzarà a través del correu institucional: iuesal@ua.es

Una vegada s'haja alçat la declaració de l'estat d'alarma es tornarà a la normalitat al més prompte possible.

Disculpen les molèsties.

• Covid

PLA DE CONTINUÏTAT

La Universitat d'Alacant llança el Pla de Continuïtat de l'Activitat per a la continuïtat docent no presencial i la continuïtat de l'activitat administrativa

Pots consultar tota la informació en els enllaços oficials habilitats per a això.

• Coronavirus

SUSPENSIÓ DE L'ACTIVITAT DOCENT PRESENCIAL

Seguint les instruccions de la Generalitat Valenciana, i en coordinació amb la resta d'universitats públiques valencianes, se suspèn l'activitat docent presencial de manera indefinida a partir del pròxim dilluns, dia 16 de març.

Se suspenen així mateix totes les activitats extraacadèmiques de qualsevol índole programades tant al Campus de Sant Vicent del Raspeig, com en les altres seus o aules universitàries.

La docència s'impartirà de manera virtual. La Universitat d'Alacant ha fet públic el Pla de Continuïtat de la Docència en el qual s'inclouen les instruccions i directrius per a garantir-la.

- -

Davant la possible proliferació de rumors i faules, es recorda a tota la comunitat universitària que la secció sobre el COVID-19 de la pàgina del Servei de Prevenció és l'únic canal intern per a informar-te dels comunicats oficials de la UA.