Notícies - Notícies publicades en Octubre, 2019

2017 / 2018 / 2019
Gener / Febrer / Març / Abril / Maig / Juny / Juliol / Agost / Setembre / Octubre
Notícies publicades en Octubre, 2019
  • Dimarts, 1
  • Logo DELEITE

Presentació Màster DELEITE

ACTE D'INAUGURACIÓ DE LA 13a EDICIÓ MÀSTER OFICIAL DESENVOLUPAMENT LOCAL I INNOVACIÓ TERRITORIAL - DELEITE (2019/20)

Dijous, 3 d'octubre de 2019
    Saló de Graus de la Facultat Filosofia i Lletres, edifici III (1er pis)

Pots consultar el programa açí

• Logo IUESAL blau v

Seminaris en el IUESAL

Dies: 7-8 d'octubre de 2019 d'11-12 hores

Lloc: Sala Multimèdia del IUESAL (localització ací)

L'Institut d'Estudis Socials d'Amèrica Llatina (IUESAL) organitza 2 seminaris per part de Mariel Verónica Massé Magaña de la Universitat Autònoma de l'Estat de Mèxic. Els títols dels seminaris són:

1. Megaproyectos turístics a Mèxic; entre la sustentabilitat i insustentabilidad. Dilluns 7 d'octubre
    2.
    A. L'Estat i els megaproyectos turístics a Mèxic. El cas de Cap Pulmo, Baixa Califòrnia Sud, México. Dimarts 8 d'octubre
    B. Megaproyectos turístics i comunitats locals: desterritorialización i efectes ambientals en Nou Vallarta, Mèxic.
  • Bolívia setembre 2019

Visita del IUESAL a Bolívia

El director del IUESAL, D. Roque Moreno Fonseret ha realitzat la visita a Bolívia a la Universitat Major de Sant Andrés en La Pau (Bolívia), on ha participat en el de la I Trobada Nacional i Internacional sobre les Humanitats, Diàleg en el Segle XXI durant els dies 24, 25 i 26 de setembre. Aquest viatge a donat lloc a trobades com responsables acadèmics de la universitat, així com recepció en l'Ambaixada d'Espanya i una sorprenent celebració en agraïment a la Pachamama.